października 13, 2017

Wentylator kolumnowy KOENIC KFT 100 ideał na upały!


Wentylatory podłogowe to najbardziej wydajne i efektywne grupy urządzeń mieszających powietrze. 

Dziś opisze Wam wentylator który, posiadam osobiście.



Wentylator KOENIC z elektronicznym wyświetlaczem LED posiada aż 3 poziomy prędkości pracy.
Najważniejszą funkcją jest możliwość włączenia nawiewu oscylacyjnego OSC. Wentylator porusza głowicą w lewo i w prawo. 
Funkcje oscylacji można włączać i wyłączać
Bez OSC pracuje jak zwykły wentylator. 
Posiada też bardzo fajną funkcję elektronicznego timera, czyli ustawiasz ile chcesz by wentylator działał,np godzinę i on po upływie tego czasu się wyłączy. Można nim sterować poprzez przyciski lub pilota.




Ma też bardzo fajną funkcję cichego działania :). Bardzo przydatna funkcja, gdy chcemy iść spać, po prostu włączamy funkcję "zzz" i możemy cieszyć się chłodnym powietrzem i słodkim snem.

Jego cena w Media Markt to 298 zł. 
Uważam, że cena jest bardzo dobra jak na tak dobry sprzęt, na pewno nie pożałujecie.

29 komentarzy:

  1. Całkiem ładny design i co dla mnie najważniejsze, na pilota! hihi nygus ze mnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ta opcja bardzo cieszy😀można leżeć i przestawiać 😀

      Usuń
  2. Wow, nigdy nie widziałam czegoś takiego. Bardzo podoba mi się, że zajmuje o wiele mniej miejsca, niż klasyczne stojące wentylatory.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe urządzenie

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gadżet, rewelacyjnie się prezentuje! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super,a Twój opis naprawdę zachęca mnie do zakupu. Cena jest przystępna, więc być może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy czegoś takiego nie miałyśmy :) Hmm ciekawe urządzenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama kupiła chyba ten sam wentylator jakiś czas temu i sprawuję się nam świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki wentylator to wybawienie w upalne lato :)
    Nawet prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o wentylatorze podłogowym. Chyba się zatrzymałam na czasach z wiatrakiem w domu :D
    Wygląda naprawdę pokaźnie i porządnie :)
    Podoba mi się ta funkcja z wyłączaniem o konkretnym czasie oraz że można nim sterować za pomocą pilota. To bardzo przydatne, jeśli nie chce się wstawać z kanapy! :D
    O ta funkcja przed snem bardzo by mi się przydała, bo uwielbiam takie rześkie powietrze. Od razu milej się śpi :)
    Cena przystępna to trzeba przyznać :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Olimpia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Mały i praktyczny, idealny na upały. A w tym roku było ciepło! Rozejrzę się za promocją, o tej porze roku powinny być wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O świetny sprzęt i zajmuje mało miejsca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie się prezentuje :)
    Z pewnością zastanowię się głęboko nad kupnem.
    Pilot znacznie ułatwia sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zły bajer, nie wiedziałam, że jest takie coś

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚwietnA rzecz :) Na upalne dni rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe urządzenia, na pewno dają dużo orzeźwienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem w co się zaopatrzę na kolejne lato :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No no, wygląda ciekawie i z tego co widzę nie zajmuje dużo miejsca. Kusząca propozycja na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba wolę zdecydowanie bardziej klasyczny wentylator i myślę, że kupię sobie takie na stronie https://www.interblue.pl/ Propozycji jest tam całkiem sporo, bo można kupić zarówno wentylatory podłogowe, jak i stojące. Zapewne wielu z Was zdecyduje na takie zakupy w takie upały.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger