września 18, 2017

Laser IPL Philips Lumea Essential SC1983 - recenzja

Każda z nas marzy o gładkiej skórze,dlatego powiem Wam kilka słów o laserze IPL który posiada moja mama i siostra.





Jest to tańsza wersja lasera,który opisywałam już,na moim blogu: klik


Laser kosztuje około 100 euro - 430 zł 
Bardzo tanio, porównując z laserem, który opisałam we wcześniejszym poście (269 euro - 1145 zł)

Czy warto kupić tańsza wersje?

 - Posiada 200 000 impulsów świetlnych (czyli nie dużo mniej od droższego modelu i spokojnie wystarczy na jakieś 6 lat ) 

- Ma tak samo jak droższa wersja-5 różnych poziomów intensywności


- Nadaje się,do wszystkich części ciała i twarzy


- Jest to wersja ,która zajmuję mało miejsca, więc spokojnie można ją wziąć ze sobą,nawet na urlop

- Posiada również długi kabel i zintegrowany czujnik odcienia skóry.











Opinia mojej mamy i siostry



Laser jest solidnie wykonany.
Jeżeli nie chcecie przepłacać, warto zakupić to urządzenie.

Niestety na jedną osobę może zadziałać a na drugą niestety nie, także lepiej kupić tańszy laser i wypróbować go.


Największą różnicą jest to :

że nie posiada wymiennych nakładek,ale nie uważamy tego za wadę.
Po prostu wszystko załatwimy jednym produktem bez "zabawy" z wymienianiem nakładek.

Nam pomaga i serdecznie go polecamy. 

7 komentarzy:

  1. Wydaje sie fajny ale boje się , że jak kupie tańszy to będzie dupa a ten serio moze działac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jakość wykonania laserów jest na tym samym poziomie z każdego modelu :)
      różni się tylko ilością impulsów świetlnych i "dodatkami" typu te "nakładki" do ciała/twarzy/bikini .
      A Ty na jaką część ciała potrzebujesz najbardziej ten laser?

      Usuń
  2. Ja strasznie się boje klasycznych depilatorów poprzez ból ale dziękuję Ci, że pokazałaś taką fajną alternatywę, z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię klasycznych depilatorów więc doskonale Cie rozumiem :-). A na co najbardziej potrzebujesz? Jeżeli na ręce to w moim ostatnim poście Opisałam fajny produkt :)

      Usuń
  3. Chyba się skuszę :)

    https://maminetestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger