września 11, 2017

Jolen Rozjasniacz do włosów na twarzy/ciała

Jolen rozjaśniacz do włosów na ciele


Jest to produkt który rozjaśni nam niechciane włoski na twarzy/rękach, bądź rozjaśni brwi :) . 


Mam porównanie z również dobrym rozjaśniaczem

marki Sally Hansen, aczkolwiek efekty są takie same.

Koszt Jolen to około 24 zł na Allegro
Koszt Sally Hansen 35 zł na Allegro







Jak to sie stosuje ? 

 Powierzchnię, którą chcesz rozjaśnić, umyj mydłem i chłodną wodą, a następnie osusz.  Odmierz szpatułką ok 1/4 łyżeczki acceleratora i umieść na podkładce. Umyj szpatułkę i odmierz 1/2 łyżeczki creme bleach i nałóż na podkładkę. Wymieszaj składniki dobrze i nakładaj powstały krem na ciało pokrywając włoski całkowicie. Pozostaw miksturę na ok 10 minut, następnie zbierz szpatułką, jeśli włosy nie wybieliły się do końca, nałóż krem ponownie na kolejne 5-10 minut. Na większe obszary użyć większych proporcji pamiętając o zachowaniu ilości w stosunku 1:2 (np. na jedną łyżeczkę acceleratora użyć 2 łyżeczki cream bleach itd.)



A teraz pokaże od razu efekty bo to właściwie jest najważniejsze ;)





Moja ręka przed zabiegiem
Moja ręka w trakcie zabiegu

Moja ręka po zabiegu



Czy warto ? oceńcie sami ! 
Ja osobiście, jestem bardzo zadowolona.



Czy ktoraś z Was już posiada ten produkt ? 



7 komentarzy:

  1. Świetny efekt :) Ja mam naturalne jasne włosy, więc ten produkt nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdroszcze :) ja niestety takiego szczęscia nie mam i posiadam grube,czarne włosy hehe .
      A jaki masz stosunek do jasnych włosów na rękach? usuwasz je ? czy sobie po prostu są?

      Usuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z takiego typu kosmetykiem. Efekt wydaje się bardzo ciekawy. Może kiedyś spróbuję ; D

    domijerz.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle że warto spróbować :) cena nie jest duża . Ty masz duży problem z nadmiernym owłosieniem czy raczej pojedyncze włoski ?

      Usuń
  3. Bardzo popularny produkt tutaj w Londynie, sama tez go uzywam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger