września 30, 2017

IDEENWELT Waga diagnostyczna szklana

Dzisiaj recenzja szklanej wagi diagnostycznej marki Ideenwelt:




Waga poda nam
nie tylko naszą wagę ciała ale również:
-ilość tłuszczu i wody 
 -masy kostnej i masy mięśniowej w organizmie.
Posiada elektrody ze szczotkowanej stali. Jej obciążenie to aż 180 kg. 

W zestawie są też baterie. 
Zapamięta 12 zapisów wagi,rożnych osób.
Dla lepszych wyników trzeba wpisać  swój wiek,płeć i wzrost. 


"Widzi" ciężar co 100 g,
-tłuszcz w organizmie co 0,1%,
-woda co 0,1%,
-udział kości i muskułów 0,1%,

Ma duży wyświetlacz,automatyczny wyłącznik i ostrzeżenie przy niskim stanie baterii.

Cena wagi to 69,99 zł

Ma bardzo fajny,klasyczny wygląd który będzie pasował idealnie do każdej łazienki.

Jeżeli potrzebujecie klasyczną wagę do łazienki która nie tylko zmierzy waszą wagę ale również tłuszcz,wodę i wagę kości to polecam jak najbardziej.Wszystko działa jak należy.




21 komentarzy:

  1. Świetna jest ta waga, możliwe, że ją kupię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna waga! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała taką wagę!
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jednak wolę nie mieć takiego przyrządu w domu :D

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się,że kiedykolwiek spotkam recenzję wagi na blogu. :>
    Fajnie ,że ma tyle funkcji i podaje nam dokładnie ile czego w nas jest, szkoda ,że nie ma opcji z jakimś wzorem na szkle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😂u mnie wszystko jest możliwe a nie jest to taka zwyczajna waga 😁

      Usuń
  6. Ja nie mam wagi w łazience :D ale chyba przydałoby się to zmienić :) może właśnie tą zakupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się przydała taka waga dla męża , może jakby zobaczył swoje parametry na wadze to by się wziął za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sobie taką skombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie nie moje klimaty, bardzo rzadko używam wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobną wagę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena przystępna jak na tyle funkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam w domu taką tradycyjną wagę, analogową jeszcze. I tak sobie myślę, że zakup analitycznej byłby dobrą decyzją. Jak sprawdzałam na https://www.leifheitsklep.pl/ to nawet w dobrej cenie taką właśnie analityczną znalazłam. Chociaż elektroniczne czy analogowe jak ktoś woli też tam są, duży wybór generalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szeroki wybór wag lazienkowych znajdziecie również w sklepie internetowym https://www.leifheitsklep.pl/ Ja właśnie teraz rozglądam się za czymś nowym dla siebie i chyba właśnie zdecyduję się na zakup tej :) Z tego co słyszałam, to są naprawdę dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłem to ,,coś,, i przyznam szczerze że ta waga to największa ściema jaką widziałem. Powinni jeszcze dodać że robi EKG i lewatywę. Ciekawi mnie tylko z którego palca i której nogi ta waga wysysa te bzdury o ilości masy mięśniowej i wody.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger